Elokuvat yleisesti

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Silence » 14.12.2017 23:43

Joni Ahonen kirjoitti:Disney ostaa varmaan tulevaisuudessa kokonaisia planeettoja. Tämä ei ollut vitsi.


Veikkaukseni on että 3-5 Marvel-Star wars elokuvaa ja ne valmistautuu Paramountin tai vastaavan ostoon. Kummisedät odottavat jo Mikkiä, hessua ja Akua.
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 12.02.2018 20:52

SOLO -traileri

Tämä jo ilmesty monta päivää sitten. En kyllä oikein muidenkaan tavoin jaksa tästä innostua ja pääosan esittäjä ei näytä, kuulosta tai tunnu nuorelta Sololta/Fordilta. Odotin Guardian of the Galaxy menoa, mutta yllättävän synkkä ja harmaa on tämän trailerin värimaailma. Emilia Clarke on ihana nainen, mutta niin Khaleesi meille kaikille Game of Thronesin katsojille, ettei naista voi kuvitella osaksi Star Wars -elokuvaa.

Miksei tätä tyyppiä valittu Han Soloksi?
https://www.youtube.com/watch?v=bba_wPdLxp4

Eikä kyseessä ole kuka tahansa wannabe -näyttelijä, vaan henkilö, joka on työskennellyt yhdessä Fordin kanssa ja ääninäyttelee Jokeria(!) Teltalen Batmanissa sekä osaa hemmetin hyvin imitoida kaikkia muita Jokereita. Niin selkeä valinta rooliin, että itkettää tämä hukkaan heitetty mahdollisuus. https://www.youtube.com/watch?v=-trV8ZfukXA&t=4s
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Silence » 12.02.2018 23:13

Joni Ahonen kirjoitti:SOLO -traileri

Tämä jo ilmesty monta päivää sitten. En kyllä oikein muidenkaan tavoin jaksa tästä innostua ja pääosan esittäjä ei näytä, kuulosta tai tunnu nuorelta Sololta/Fordilta. Odotin Guardian of the Galaxy menoa, mutta yllättävän synkkä ja harmaa on tämän trailerin värimaailma. Emilia Clarke on ihana nainen, mutta niin Khaleesi meille kaikille Game of Thronesin katsojille, ettei naista voi kuvitella osaksi Star Wars -elokuvaa.

Ei voisi tippaakaan kiinnostaa koko elokuva. Ei ennen traileria. Eikä yhtään jälkeenkään. KUKAAN ei halunnut tätä elokuvaa tai pyytänyt. Mutta tehdään kun ei nyt muutakaan keksitty. Mikään ei tässä leffassa kiinnosta. Juoni mitä trailerissa vihjattiin näyttää taas kerran olevan tusina "joukolla suorittamaan ryöstöä" ja plaa plaa. Pistetään mukaan 12-15kpltta fan serviceä ja leffa on siinä.


Miksei tätä tyyppiä valittu Han Soloksi?
https://www.youtube.com/watch?v=bba_wPdLxp4

Älä itke siinä kuin joku 13v. "Joku teki nettikameran edessä imitaatioita Harrison Fordista ja toisti ilmeistä ja dialogeja samalla tavalla kuin vanhoissa elokuvissa, JOTEN sen on pakko saada rooli itselleen".
.... Toki nyt kun pistin sen tuohon muotoon niin on aika ihme ettei Katheleen Kennedy juuri tuolla periaatteella castannut tyyppiä kun kaiken muunkin tuntuu tekevän samalla tavalla.



Venom Teaseri tuli myös:
https://www.youtube.com/watch?v=dzxFdtWmjto

Tällä on epävirallinen kunnia olla yksi paskimmista ja epämääräisimmistä trailereista mitä olen vuosiin nähnyt. Ei juonta, ei teemoja, vain random kuvia ja ilmeitä ja miljardiin kertaan kuultuja monologeja milloin mistäkin. Tuntuu kuin traileri olisi Super bowl trailereiden jälkipuitteissa nopeasti pistetty kokoon ja julkaistu kun melkein unohdettiin.
Lopussa isketään joku outo logo ruutuun kuin tämä olisi Batman elokuva jota ovelasti salattiin koko trailerin ajan. Mutta ei. Tämä on Venom-elokuva ja mikään trailerissa ei näytä liittyvän venomiin. Ainoastaan lopussa oleva teksti. Leffaa mainostetaan Marvelin leffana mutta tämä on puhtaasti Sonyn leffa ja laadultaan varmasti yhtä epämääräinen kuin Amazing spidermanit.
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 12.02.2018 23:44

Silence kirjoitti:
Venom Teaseri tuli myös:
https://www.youtube.com/watch?v=dzxFdtWmjto

Tällä on epävirallinen kunnia olla yksi paskimmista ja epämääräisimmistä trailereista mitä olen vuosiin nähnyt. Ei juonta, ei teemoja, vain random kuvia ja ilmeitä ja miljardiin kertaan kuultuja monologeja milloin mistäkin. Tuntuu kuin traileri olisi Super bowl trailereiden jälkipuitteissa nopeasti pistetty kokoon ja julkaistu kun melkein unohdettiin.
Lopussa isketään joku outo logo ruutuun kuin tämä olisi Batman elokuva jota ovelasti salattiin koko trailerin ajan. Mutta ei. Tämä on Venom-elokuva ja mikään trailerissa ei näytä liittyvän venomiin. Ainoastaan lopussa oleva teksti. Leffaa mainostetaan Marvelin leffana mutta tämä on puhtaasti Sonyn leffa ja laadultaan varmasti yhtä epämääräinen kuin Amazing spidermanit.


Venomia aidosti odotan toiveikkaana. Traileri oli mitä oli, mutta pidän siitä, että Venom itse pidetään piilossa eikä paljasteta paljoa toisin kuin trailereissa nykyisin.

Tosin täytyy sanoa, että koko trailerissa ei ollut mitään Venomiin liittyvää. Edes fonttityyli ei sitten mitenkään sovi Venomiin. Ihan kokonaan eri leffasta tai videopelistä, jonka tehnyt graafikko ei ole ollut kartalla ollenkaan.

Kuva

Tämän tyylinen sen pitäisi olla.
Kuva

Itken tosiaan kuin joku 13v. :lol:
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Silence » 12.02.2018 23:48

Joni Ahonen kirjoitti:Itken tosiaan kuin joku 13v. :lol:

Joo, ja sitten hormonitoiminta on aika samaa ikätasoa...
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 14.03.2018 13:40

Buffy saamassa jatkoa televisiossa?

https://muropaketti.com/elokuvat/buffy- ... -whedonia/


Jos sarja jatkuisi samoilla hahmoilla, mitenköhän Angelin ja Spiken vanheminen selitettäisiin? Tällaisella ihanan turhalla asialla olen päätäni vaivannut siitä lähtien kun sain Buffyt katsottua. :) Ja myös Xanderin näyttelijän tilanne askarruttaa, miehellä nimittäin mennyt tosi surkeasti Buffyn jälkeen. :|

Olisihan tuo jatko tosi siistiä, jos Whedon vieläpä saataisiin mukaan.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Silence » 14.03.2018 16:22

Joni Ahonen kirjoitti:Buffy saamassa jatkoa televisiossa?

https://muropaketti.com/elokuvat/buffy- ... -whedonia/


Jos sarja jatkuisi samoilla hahmoilla, mitenköhän Angelin ja Spiken vanheminen selitettäisiin? Tällaisella ihanan turhalla asialla olen päätäni vaivannut siitä lähtien kun sain Buffyt katsottua. :) Ja myös Xanderin näyttelijän tilanne askarruttaa, miehellä nimittäin mennyt tosi surkeasti Buffyn jälkeen. :|

Olisihan tuo jatko tosi siistiä, jos Whedon vieläpä saataisiin mukaan.


Olisihan tuo erittäin, erittäin todennäköistä kun nykyään nostalgialla kaikkea rahastetaan niin miksipäs eivät tekisi.

Tosin itse olen tiukasti vastaan ja vastaus on yksinkertainen: Olen niin helvetin kyllästynyt nostalgialla rahastamiseen ja saan siitä lähinnä vastenmielisen olon. Mikään ei saa pahaa oloa niin valtaan kuin 20-25 vuotta myöhemmin palaava klassikkosarja alkuperäisellä kaartilla. Komeat pojat ja nätit tytöt ovat nyt ryppyisiä, tekareilla mumisevia ja kaljamahaisia setiä ja tätejä....

TOSIN Buffyllä voisi olla herkullinenkin paikka jatkaa tarinaa vuosia myöhemmin, varsinkin jos painopiste on "uudessa sukupolvessa" ja vanhat pierut laitetaan taustalle... mutta haluanko oikeasti nähdä 50 vuotisuutta lähestyvät Alisson Hanniganit ja Gellarit vanhoina ja raihnaina.

Puhumattakaan kahdesta päävampyyristä. Sekä Boreanaz että Marsters ovat molemmat ohittaneet sopivan ikäpyykin jo kymmenen vuotta sitten eikä omiin fantasioihini kuulu nähdä kaksoisleuka-Angelia tai papparais-Spikeä joka ei enää potki kun jalkaan sattuu. Tosin Jonista en tiedä, kun tuollainen outo tyttö on... Whedonin pitäisi vetää joku turhauttava "Olenkin nyt ihminen ja vanhennun"-juonenkäänne ja kaiken tuon tilalla mieluummin jättäisin koko sarjan väliin. Thanks.
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 14.03.2018 20:43

Silence kirjoitti:Whedonin pitäisi vetää joku turhauttava "Olenkin nyt ihminen ja vanhennun"-juonenkäänne ja kaiken tuon tilalla mieluummin jättäisin koko sarjan väliin. Thanks.



Tuollaista juonenkäännettä itsekin pohdin, äkkiähän sellaisen voisi vetäistä, kun nyt yliluonnollisuuksia sarja muutenkin täynnä.


Mutta joo, en itsekään ihan kamalan innoissani ajatuksesta ole, vaikka toki kiehtoisi nähdä jatko. Sarjakuvissa hommaa on jatkettu nähtävästi aika hyvin, joista vain yhden osan olen lukaissut.

Ei hahmojen ikääntyminen sinänsä haittaa, kuhan eivät yritä mitään 20-vuotiaita esittää. Minulle kelpaisi tasokas animaatio, jossa näyttelijät vetäisivät ääniroolit. Tässä ei olisi ikäongelmaa, mutta ainoastaan Xanderin sammallusta ei varmaan kukaan kestäisi. Miehellä mennyt aika huonosti Buffyn jälkeen.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Silence » 06.04.2018 07:23

Animeohjaaja ja Studio Ghiblin toinen perustaja ISAO TAKAHATA on kuollut

https://kotaku.com/grave-of-the-fireflies-director-isao-takahata-dies-at-8-1825028531

Ghiblin toinen perustaja ja mm Tulikärpästen Haudan (1988) ja Prinsessa Kaguyan tarun (2013) ohjannut legenda kuoli 82 vuotiaana keuhkosyöpään. R.I.P.
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Silence » 07.06.2018 19:57

Transformers spinn-off movie Bumblebee saanut ensimmäisen Teaserinsa.
https://www.youtube.com/watch?v=fAIX12F6958

Kuva

Koko elämäni Transformers-fanina eläneenä ja Bayn Bayformers-paskaa vihaavana... Ei, viha on liian lievä sana- HALVEKSIVANA henkilönä olen aikalailla Myyty tämän teaserin jäljiltä. Niin vähän kuin se näyttääkin, se näyttää juuri oikeita asioita.
Bayn kuvottavasta kontrasti & saturaatio tapissa-menosta on luovuttu ja tilalla on "arkisempi" kuvamaailma. Bumblebeen uusi ulkonäkö jo lupasi paljon, ollen oikeasti robottimuodossakin automuodoltaan näyttävä ja kasvoiltaankin hillitympi hahmo. Nyt jopa teaserin perusteella minulla on parempi kuva hahmosta kuin kaikista bayn paskaelokuvista yhteensä.
Lopullisesti olin myyty lyhyestä, sekunnin kestävästä Starscream-kuvasta. Hahmo näyttää herranjumala sentään... Tunnistettavalta, Alkuperäiseltä ja vielä muuntautuukin alkuperäislelunsa tavoin.... Toki mukana ovat KAIKKI varoitusmerkitkin. Hallitus sotilaineen ja kokematon ohjaaja, mutta silti.
Tämä elokuva... öh... Muuntautui mitättömästä rahastuspaskasta elokuvaksi joka minun on pakko nähdä... Vielä kun pääsisivät eroon tuosta typerästä "Bumblebee Ei voi puhua, kun muuten voisi paljastaa mistä on kyse"-ratkaisusta.
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 12.07.2018 13:40

Alkuperäinen Robocop saa jatkoa Neil Blomkampin käsissä.

https://deadline.com/2018/07/robocop-ne ... 202424639/


Iloinen uutinen, sillä uskon Neilin kaltaisen nuoren tyypin varmasti ymmärtävän Robocopin päälle. Mieshän olisi halunnut tehdä Alien 5:n joka olisi siis jatkanut Aliensin tarinaa.
Vaikka Blomkampin viimeisimmät tekeleet eivät ole olleet ihan niin vakuuttavia, uskon kuitenkin häneltä tulevan vielä jotain timanttista. Nyt kun näiden leffasarjojen parissa kasvaneet kriittiset elokuvaohjaajat pääsevät tekemään "oikeita" jatko-osia, olen niistä itse ainakin miljoona kertaa enemmän innoissani kuin perinteisistä reboottauksista tai muista vesitetyistä versioista.

Myös Terminaattorin "oikeasta" jatko-osasta jaksan olla vielä innoissani, vaikka Rise of the Machines, Salvation ja Genisys olivatkin kuraa, jotka tuntuvat vieläpä mystisesti huononevan vuosi vuodelta. Annan kuitenkin vielä yhden mahdollisuuden uudelle osalle, vaikka riskit toki ovat olemassa siitäkin huolimatta, että Cameron häärää mukana.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Silence » 14.07.2018 15:03

Joni Ahonen kirjoitti:Alkuperäinen Robocop saa jatkoa Neil Blomkampin käsissä.

Nyt kun näiden leffasarjojen parissa kasvaneet kriittiset elokuvaohjaajat pääsevät tekemään "oikeita" jatko-osia, olen niistä itse ainakin miljoona kertaa enemmän innoissani kuin perinteisistä reboottauksista tai muista vesitetyistä versioista.


Ennen tehtiin elokuvia. Sitten tehtiin jatko-osia elokuville. Sitten tehtiin remakeita elokuvista. Sitten prequeleja elokuville. Ja nyt tehdään fanien tekemiä korjaus-fanijatko-osia elokuvista....

Viimevuosien aikana olen huolestuneena seurannut tätä uutta trendiä. Uudesta Alien 5sesta olin vielä innostunut ja halusin sitä enemmän kuin Prometheus 2sta mutta se että projektin kaaduttua Blomkamp yrittää tehdä nyt samaa Robocopilla saa kaikki hälytyskelloni soimaan..
Tämä on typerää, sekavaa ja ennenkaikkea vaarallista kokeilua joka vain sekoittaa taviskatsojan pään ihan ulalle. Mikään ei ole niin ala-arvoista kuin antaa Fanin tehdä "uutta jatko-osaa" "vanhan jatko-osan" tilalle 30 vuotta myöhemmin, elokuvalle jota nykykatsoja ei ole edes välttämättä nähnyt. Järkevämpi olisi antaa Robocop Remaken jatko-osan ohjakset Blomkampille ja antaa afrikalaispojun tehdä mitä haluaa.... Ai niin, sidenote, Irvin Kurshnerin Robocop 2nen on erilainen mutta hyvä jatko-osa joten Blomkamp voi haistaa kakat.

JOS tämä meno yleistyy niin kohta Bond tuottajat tekevät uutta James Bond elokuvaa joka on "Virallinen jatko-osa Goldfingerille"....

Rakastan Districk 9nea mutta sen lisäksi Blomkamp ei ole vakuuttanut kuin erikoistehosteiden osalta, sillä mies tuntuu olevan yhden tempun poni jonka elokuvien maailmat ja tapahtumat ovat aivan samoja jokaisessa elokuvassa.
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Highwind » 21.07.2018 17:29

https://www.v2.fi/uutiset/viihde/30771/ ... aa-alusta/

Riimeikkiä riimeikin perään. Tiedä sitten mitä tästä pitäisi ajatella.
"Oh shit" - Batman

PSN: SampleFIN
Avatar
Highwind
 
Viestit: 178
Liittynyt: 15.12.2014 19:11

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 21.07.2018 21:54

Highwind kirjoitti:https://www.v2.fi/uutiset/viihde/30771/Buffy-vampyyrintappajan-saaga-alkaa-alusta/

Riimeikkiä riimeikin perään. Tiedä sitten mitä tästä pitäisi ajatella.



Luin tuosta tänään enkä jaksanut alkaa tänne linkkailemaan. En innostunut yhtään ajatuksesta, vaikka toisaalta ehkä hyvä vain ettei saada vanhaa keski-ikäistä kaartia ja vanhentuneita vamppyyreja.

Mutta kaipaako kukaan tätä samaa...tai erilaista samaa siis? Se ei ihan selvinnyt onko kyseessä kokonaan reboottaus, remake vai jonkinlainen jatko-osa? Olisi hyvä ettei sarjalla ole tekemistä alkuperäisen kanssa, vai onko tässäkin päähenkilön nimi Buffy? Plääh, olisi Whedon käyttänyt aikansa aivan uuden keksimiseen. En odota juuri mitään tältä.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Silence » 22.07.2018 00:51

Highwind kirjoitti:https://www.v2.fi/uutiset/viihde/30771/Buffy-vampyyrintappajan-saaga-alkaa-alusta/

Riimeikkiä riimeikin perään. Tiedä sitten mitä tästä pitäisi ajatella.


Ainut asiassa tässä mikä saa nyökkyttelemään hyväksyvästi on se että Joss Whedon on "puikoissa". Mitä se ikinä tarkoittakaan. Ilman Whedonia tämä meinaisi mennä kyllä mennä aikavarmasti ojaan. ja kovaa.

Noh nyt tällä saadaan Se mitä ollaan itketty. Vahva, Värillinen, ITSENÄINEN nainen joka on parempi kuin miehet ja huutaa sekä naisten paremmuutta, ylivoimaa että rotujen rikkautta. Hashtag feministit ja metoo ja timesup.

Harmi vaan että SE kaikki tehtiin jo 20 vuotta sitten alkuperäissarjassa, Mutta silloin sitä ei hakattu nyrkillä viestinä kasvoille vaan se meni ovelasti kaiken mukana kauniin sujuvasti ja ennenkaikkea Hauskasti.


Diipa daapa.
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 22.07.2018 10:39

Silence kirjoitti:Noh nyt tällä saadaan Se mitä ollaan itketty. Vahva, Värillinen, ITSENÄINEN nainen joka on parempi kuin miehet ja huutaa sekä naisten paremmuutta, ylivoimaa että rotujen rikkautta. Hashtag feministit ja metoo ja timesup.

Harmi vaan että SE kaikki tehtiin jo 20 vuotta sitten alkuperäissarjassa, Mutta silloin sitä ei hakattu nyrkillä viestinä kasvoille vaan se meni ovelasti kaiken mukana kauniin sujuvasti ja ennenkaikkea Hauskasti.


Postauksessani jo huomioin tätä seikkaa, mutta muokkasin pois, kun en saanut järkevään muotoon laitettua. Tosiaan heti tuossa särähti tämä nykyajan menon naamaan hierominen. En yllättyisi jos musta päähenkilö paljastuu myös lesboksi, koska nykyaika.

Tosin niinhän alkuperäisessä Buffyssakin käsiteltiin näitä juttuja, mutta se oli vielä uutta 20 vuotta sitten ja selkeästi tekijöiden oma päätös. Nykyisin ei voi koskaan olla ajattelematta jostakin sarjasta tai leffasta, että tähänkin piti se kiintiöaasialainenhomomustafeministi saada vain koska metoo ja kiinan markkinat. Olen vähemmistöjen puolella, mutta asian hierominen jokaiseen leffaan ja lastenohjelmaan saakka tuhoaa immersiota tarinasta, johon uppoutua. En minä halua samaa touhua katsella Star Warseissa ja Buffyssa, mitä nykymaailmassa on joka puolella tarpeeksi muutenkin.

Mutta olihan Buffyssa "se ensimmäinenkin" musta nainen, joten tämä voi jollain tasolla olla vielä perusteltua, kunhan eivät vain toista samaa päähenkilön nimeä myöten.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 07.08.2018 23:21

https://muropaketti.com/elokuvat/teinip ... -tekeilla/

Uu, American Pie 5 on nähtävästi tulossa. Voisin sanoa näiden leffojen olevan oma guilty pleasureni, jotka ilahduttavat ja naurattavat minua ääneen enemmän kuin 95% komedioista. :mrgreen:
Nämä leffat keksivät hävyttömät nuorisokomediat uudestaan ja matkijoita tuli hirmuinen määrä. Pääleffojen taso on pysynyt harvinaisen tasaisena, jotka vielä hommaan Blu-raylle ja katson kaikki ennen kuin olen 30-vuotias.

Haluan nähdä Alyson Hannigania tässä roolissa enemmän kuin vaikkapa Buffyssa.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Silence » 25.09.2018 14:45

Star Wars Tuottaja Gary Kurtz kuollut 78 vuotiaana.

https://variety.com/2018/film/news/gary-kurtz-dead-dies-star-wars-1202954316/

Star Wars tuottaja ja toinen Star Warsin vanhemmista, Gary Kurtz on kuollut syöpään.

Kutz toimi George Lucasin tuottajana American Graffitissa, Star Warsissa ja Empire Strikes Backissa. Kurtz siirettiin syrjään Empiren valmistumisen jälkeen kun hänen valvomansa Empiren kuvaukset olivat reilusti myöhässä ja budjetti ylittyi melkein tuplasti. Kurtz oli kuitenkin se tärkeä Voima (nöf) Lucasin takana joka potki häntä persuksille ja vaati parempaa ja oli aina valmis auttamaan, ehdottelemaan ja uhrautumaan itse jotta lopputulos olisi mahdollisimman paras.

Kurtzin poissaolon voi huomata heti jo Return of the Jedistä, joka tuntuu unohtavan tarinankerronnan, kierrättää vanhoja ideoita ja pyrkii vain mahdollisimman helposti ja yksinkertaisesti solminaan juonilangat ja päättämään trilogian ja keskittyy ennenkaikkea (lelufiguurien) oheistuotteiden markkinointiin.

Juuri Prequelien pahimpana ongelmana (leikkauksen lisäksi) pidetään sitä että Kurtz ei ollut enää vaatimassa parempaa ja antamassa neuvoja vaan Lucasin ympärillä oli vain jeess-miehiä (ja naisia).

R.I.P.
Avatar
Silence
 
Viestit: 808
Liittynyt: 01.03.2014 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Hammerkrieg » 30.10.2018 20:09

Jaa Evil Dead huomenna kaikilla Finnkinon paikkakunnilla? Ja torstaina Halloween...

THE ULTIMATE EXPERIENCE IN GRUELING TERROR :evil:
Avatar
Hammerkrieg
 
Viestit: 212
Liittynyt: 01.03.2014 14:09
Paikkakunta: Wewelsburg

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 23.11.2018 09:58

Leijona-Kuninkaan traileri:
https://www.youtube.com/watch?v=4CbLXeGSDxg

Tämä on ainoa näistä Disneyn live action/CG remakeista joka aidosti kiinnostaa. Mitä mieltä olen sitten näistä? Disneyltä helvetin hyvä veto ja elokuvat ovat menestyneet äärettömän hyvin ja olleet myös kriitikoiden ja yleisön mieleen. Leijona-Kuningas on se ainoa lapsuuden Disney -leffa, jonka olen nähnyt useammin kuin kerran, vaikka en minä tätäkään nyt oikeasti ihmeemmin fanittanut. Olen ihmetellyt niitä, jotka ovat pentuna kertoneet katsoneensa samat piirroselokuvat joka päivä.

Myönnetään, että kun trailerissa tuo tuttu Jylhäkallio tuli ruutuun, muistui vuosi 1995 mieleen, jolloin Leijona Kuninkaan VHS:ssää hypistelin käsissäni. Löytyi tuolta kirjahyllystä 3 millin pölykerroksen alta.
Kuva
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Gigante » 24.11.2018 13:48

Pakko myöntää, että Leijonakuningas liveaction cgi-versiona näyttää sangen veikeältä, vaikka itse alkup. piirrosfilmi ei omiin huippulistoihin aivan ylläkään. Pikku-Simba näyttää trailerissa ainakin supersöpöltä. (cuteness proximity)

Toistaiseksi Live-Action Disney-rainoista olen nähnyt Kaunottaren ja hirviön ja muutamia pätkiä Viidakkokirjasta. Edellämainittu oli ihan ok, vaikka alkuperäinen piirrosleffa peseekin uudella lattiaa ja jälkimmäisessä oli muutamia uudistuksia jotka tuntuivat toimivan vielä ainakin paperilta (vaikka okei, disneyn viidakkokirjalla on muutenkin tosi vähän tekemistä alkup. kirjan kanssa), mutta lopputulos tuntui jääneen silti puutteelliseksi. Myönnettäköön, että uuden viidakkokirjan erillisistä biiseistä "Trust in me" ja uudempi "i wanna be like you" toimivat kyllä hyvin. Scarlett Johansonin ääni Kaana oli kyllä pelottavalla tavalla lumoava suoritus, vaikka olisin toivonut että hahmo olisi voinut toimia mentorina (yhden kohtauksen) pahiksen sijaan.

Lumikki Live Action/cgi sen voisi kyllä katsoa ihan piruuttaan, mikäli semmoista ikinä olisi tulossa. On tuon leffan VHS-versio tullut katsottua skidinä aikas monasti.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Highwind » 27.11.2018 22:56

https://muropaketti.com/pelit/uusi-resi ... ujuurille/

Uutta Resident evil leffaa pukkaa. Täyttä paskaahan se tulee olemaan, vaikka panostettaisiinkin siihen kauhuun eikä toimintaan.
"Oh shit" - Batman

PSN: SampleFIN
Avatar
Highwind
 
Viestit: 178
Liittynyt: 15.12.2014 19:11

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 15.02.2019 15:49

Ben Affleck se sitten virallisesti lopettaa Batmanin esittämisen. Tosi huvittavaa, että mies esiintyi ikonisen hahmon roolissa kolmessa isossa DC:n leffassa, mutta ei päässyt silti kunnolla lepakkomiehenä hyppimään katsojien mieleen. Jopa Val Kilmerinkin Batman on jäänyt paremmin mieleen, mutta tähän vaikuttaa suuresti toki sekin ettei sitä Batmanin soololeffaa saatukaan. Itselleni ihan sama, ei Affleck aivan paska Batmanina ollut, mutta kiinnostavampaa saada uusi esittäjä. Muutenkin olen miettinyt tätä DC:n leffahommaa, sillä yllättäen vähemmän tunnetut sankarit, Wonderman ja Aqauman, ovat menestyneet lippuluukuilla uskomattoman hyvin, mutta pääleffat kusseet pahasti.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 03.04.2019 19:10

Jokerista eka kunnon traileri julkaistu:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 433PEQGErc

Olen alusta asti tätä kiinnostuneena seurannut ja koko ajan vaikuttaa vain paremmalta. Alkuun tosin Joaquin Phoenix tuntui aikas oudolta valinnalta Jokeriksi, mutta niinhän myös Heath Ledgerkin silloin taannoin nostatti kulmakarvoja.

Pidän todella, todella paljon Jokerin uudesta lookista ja maskista. Kaikki historian Jokerit ovat aina olleet sopivan erilaisia ja näyttelijät tuoneet hahmoihin rohkeasti omaa, mitä nyt Jared Leton vähäinen ruutuaika surkeassa Suicide Squadissa ei ehtinyt vakuuttamaan. Joaquin Phoenix tuntuu ihastuttaneen jo nyt todella monet.

Ja positiivista ettei leffa kuulu DC-leffauniversumiin, joten tekijät saavat ja myös kokeilevat jotain rohkeasti erilaista lähestymistapaa. Älkää nyt mokatko tätä pliis! :P
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Elokuvat yleisesti

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 01.05.2019 08:48

Hyvä naiset ja herrat!

Sonic -leffan traileri:
https://www.youtube.com/watch?v=FvvZaBf9QQI
:shock:

Ilmeeni:
Kuva

Saan varmasti painajaisia tuosta venyttelevästä Sonicista. :lol:
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

EdellinenSeuraava

Paluu Televisio ja elokuvat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa