Offtopic

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 16.05.2018 16:46

Hammerkrieg kirjoitti:Jos on 7,5% Lonkeroo tai PUOLUSTUSLAITOS VIINAA niin oon jo matkalla :mrgreen:

Meitsi ottaa kans taksin ja tuun morjestaa teitä kahta ja Massea. Hitto et tuntuu muuten tässä vaiheessa elämää jo absurdilta et oon ollu joskus dokailemassa Massen kanssa. :D
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 18.05.2018 00:10

ForWeAreMany kirjoitti:
Hammerkrieg kirjoitti:Jos on 7,5% Lonkeroo tai PUOLUSTUSLAITOS VIINAA niin oon jo matkalla :mrgreen:

Meitsi ottaa kans taksin ja tuun morjestaa teitä kahta ja Massea. Hitto et tuntuu muuten tässä vaiheessa elämää jo absurdilta et oon ollu joskus dokailemassa Massen kanssa. :D


Itsestä tuntuu absurdilta etten muista tällaista. Tai niinno... Ei mikään yllätyskään omat juomatavat tuntien. :lol:

Mutta PLV:tä tarjolle niin tullaan polttamaan koko mesta alas. :mrgreen:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja ForWeAreMany » 18.05.2018 16:52

Masse kirjoitti:
ForWeAreMany kirjoitti:
Hammerkrieg kirjoitti:Jos on 7,5% Lonkeroo tai PUOLUSTUSLAITOS VIINAA niin oon jo matkalla :mrgreen:

Meitsi ottaa kans taksin ja tuun morjestaa teitä kahta ja Massea. Hitto et tuntuu muuten tässä vaiheessa elämää jo absurdilta et oon ollu joskus dokailemassa Massen kanssa. :D


Itsestä tuntuu absurdilta etten muista tällaista. Tai niinno... Ei mikään yllätyskään omat juomatavat tuntien. :lol:

Mutta PLV:tä tarjolle niin tullaan polttamaan koko mesta alas. :mrgreen:

Muistan et kovasti tulit Morgania tarjoilee mulle ja sit mä hävitin sut jossai baarin jonossa ja sen koommin en koskaan nähny. Tällasenaan on kyl helvetin kovan kuulonen ryyppyreissu.
http://www.last.fm/user/ForWeAreMany
PSN/Twitter: ForWeAreMaunuri
Steam: Maunuri
Avatar
ForWeAreMany
 
Viestit: 800
Liittynyt: 01.03.2014 20:48
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 18.05.2018 22:57

Hammerkrieg kirjoitti:Kyllä mä valmistaudun joka tapauksessa ennen tilaisuutta ja ehkä myös sen aikana ton juomapuolen suhteen. ;) Sössöting!

Jos on 7,5% Lonkeroo tai PUOLUSTUSLAITOS VIINAA niin oon jo matkalla :mrgreen:


Viinaa ei sentään saa tarjota, mutta skumppaa kyllä ja voin pöydän alle piilottaa 7,5% Lonkeroa. :)

Just vielä laitettiin minulle viestiä ettei kannata alkaa mainostamaan missään juomapuolta. :lol:
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 29.05.2018 16:20

Oli muuten viime yönä yhden kaverin kanssa (kuka sattuu myös olemaan kuvataiteilija) puhetta tuosta Jonin tulevasta näyttelystä ja näytin pari Jonin työtä joista hän oli todella vaikuttunut. Eli jos vaan kuun ja tähtien asennot ovat oikein niin pyritään yhdessä tulla tuonne Lopin näyttelyyn. :)

Oli muutenkin hauskaa, kun tultiin meille jatkoille ja päädyttiin katsomaan jotain maisemamaalausopetusvideota Youtubesta. Kaveri siinä kiihkeästi arvostelee kaikkea mitä videossa tehdään ja itse juon vieressä hiljaa kaljaa. :lol:
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja V-The-Wonderman » 14.06.2018 21:56

Mites porukat? Tunnistan muutamia nimiä täältä ainakin monen vuoden varrelta. :P

Aijuu, hengissä olen.

Tuo RE2-julkistus enemmän pisti miettimään ja ajatukset liiteli tänneppäin taas pitkästä aikaa.
Kattoopa jos jaksaa olla aktiivisempikin jatkossa. (Insert epic eyeroll here.)
Formerly Sharpshooter (2005-2014)
Avatar
V-The-Wonderman
 
Viestit: 24
Liittynyt: 17.03.2014 16:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Gigante » 15.06.2018 09:12

V-The-Wonderman kirjoitti:Mites porukat? Tunnistan muutamia nimiä täältä ainakin monen vuoden varrelta. :P

Aijuu, hengissä olen.

Tuo RE2-julkistus enemmän pisti miettimään ja ajatukset liiteli tänneppäin taas pitkästä aikaa.
Kattoopa jos jaksaa olla aktiivisempikin jatkossa. (Insert epic eyeroll here.)



Se on kyllä tällä foorumilla melko yleistä, että aina ei voi tietää onko joku käyttäjä lähtenyt, vai pitääkö tämä muuten vaan hiljaiseloa...siis ennen kuin tämä itse ilmoittaa olleensa poissa...tai jos viimeisimästä postista on kulunut yli vuosi.

Mutta, eniveis, tervepä terve taas vaihteeksi.




...
Asiasta ihan toiseen:


Eilen tuli tehtyä hetken mielijohteesta jotain niinkin ennenkuulumatonta, kuin soitinkaupassa käynti. Kävin itsellenikin tuntemattomista syistä ostamassa haltuuni aidon huuliharpun. Meikä ei muuten siis osaa soittaa edes rytmimunaa oikein enkä ole koskaan oppinut ymmärtämään nuotteja. Pitäisi silti varmaan hommata tämän huuliharpun perusoppaan lisäksi jokin kuvitettu "Huuliharpun soito idiooteille"-opas, jotta pääsisin perille yhtään mistään. :D
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Masse » 15.06.2018 17:23

Huuliharppuhan on maailman helpoin soitin siitä, että kuhan osaa puhaltaa niin siitä saa selkeän soinnun/sävelen. Eri asia sitten koittaa jotain melodiaa soittaa. Gigantelle vinkiksi, että jos ja kun koitat jotain biisiä ruveta harjoittelemaan niin ota selvää, että se harppu on oikeassa sävelessä. Noissa vehkeissä, kun se ääniala on sen verran pieni, että niitä on pakko valmistaa eri sävelissä.
Masse
 
Viestit: 990
Liittynyt: 28.02.2014 11:15

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 18.06.2018 20:40

Tämän olisi myös voinut postata tuonne "Elämän viisaudet" -topiciin. Olen nimittäin viimein oppinut sellaisen seikan, että mitä kauemmaksi tulevaisuuteen sovitaan jokin tapaaminen tai projekti, sitä epätodennäköisempää on sen toteutuminen. Olen harmillisesti maailman pitkäpinnaisin ihminen ja myös uskon, että jos jotakin luvataan, lupaukset myös pidetään. Väärin! :D On mennyt suoranaiseksi vitsiksi erään henkilön kanssa tapaaminen, jota olen yrittänyt sopia jo yli vuoden ajan, mutta eipä ole onnistunut. Myös yhden toisenkin kaverin näkeminen peruuntuu aina mystisesti ja sitten taas puhutaan ensi vuodesta...

Puuh. Nyt olen oppinut olemaan innostumatta "palataan myöhemmin asiaan" -heittoihin. Jos joku sanoo, että nähdään nyt illalla, asia toteutuu 98% todennäköisesti. Kuukauden päähän heitetyn tapaamisen todennäköisyys taas 50%. Ja parin kuukauden päähän tai ensi vuodelle heitettyjen "lupausten" todennäköisyys on 0-20%. Toki ymmärrän, että ihmisillä on menoja ja niin pois päin, mutta kun sama asia on toistunut nyt jo aika monta kertaa parin tyypin kanssa, on alkanut asia v*tuttamaan pikkuisen.

Piti vähän saada avautua. :)
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 02.07.2018 18:21

Jee, näyttely ripustettu Lopelle. Yhden teoksen lasi mennyt rikki kuljetuksessa, mutta näitä sattuu. Itse mokasin pakkaamisessa.
Viimeiset maalaukset syntyivät vielä tänä aamuna. Puuh, nyt otan rennosti. Jännää nähdä saapuuko paikalle ketään huomenna, kun en tunne ihmisiä ollenkaan tältä seudulta.

Gigsun hankkima työkin on esillä. Juuri muistin laittaa luetteloon merkinnän "MYYTY", ettei menisi toistamiseen kaupaksi. :P
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Muusi » 28.07.2018 17:31

RE2 remake toi mieleen vanhan kunnon resuomeksi foorumin ja perkele edelleen tämä näyttää olemassa olevan ja joitain samoja naamojakin :D

Kuinkas foorumi jakselee nykyään? Todellakin uskomatonta että täällä vieläkin joitain samoja nimiä näkee kuin silloin varmaan vuonna 2005(?) kun tänne tuli liityttyä!
The rare type of "up to something, and good for nothing."
Avatar
Muusi
 
Viestit: 21
Liittynyt: 07.07.2014 09:12

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Highwind » 28.07.2018 20:06

Muusi kirjoitti:RE2 remake toi mieleen vanhan kunnon resuomeksi foorumin ja perkele edelleen tämä näyttää olemassa olevan ja joitain samoja naamojakin :D

Kuinkas foorumi jakselee nykyään? Todellakin uskomatonta että täällä vieläkin joitain samoja nimiä näkee kuin silloin varmaan vuonna 2005(?) kun tänne tuli liityttyä!


Kamoon evripaadi lets tuusi muusi!
Ei tänne mitään kuullu, kuolleempaa kuin meikäläisen seksielämä.
"Oh shit" - Batman

PSN: SampleFIN
Avatar
Highwind
 
Viestit: 178
Liittynyt: 15.12.2014 19:11

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Gigante » 28.07.2018 20:38

Muusi kirjoitti:RE2 remake toi mieleen vanhan kunnon resuomeksi foorumin ja perkele edelleen tämä näyttää olemassa olevan ja joitain samoja naamojakin :D

Kuinkas foorumi jakselee nykyään? Todellakin uskomatonta että täällä vieläkin joitain samoja nimiä näkee kuin silloin varmaan vuonna 2005(?) kun tänne tuli liityttyä!


Kaikki muut on tainneet löytää sen paljonpuhutun elämän tvs, vaikka enemmän täällä näkyy tekstiä kuin mitä...ööh, FFFin-foorumilla tai naurunappulassa, joten saavutus sekin. Kuin zombi konsanaan herää tämäkin paikka suht säännöllisin väliajoin koomastaan aina toviksi.

Tässä vaiheessa on aina kiva nähdä edes vanhojen naamojen vierailuja...viimeisin "uusi" jäsen kun kaipasi kipeästi jotain putkimiestä tai vastaavaa, kun piti tänne asti asiasta tulla kyselemään :P.

Saa toki jäädä turisemaan tänne pidemmäksikin aikaa, viestiketjuja löytyy ja uusiakin voi aina tarvittaessa kyhäillä.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Muusi » 28.07.2018 21:11

Itse myös tuossa kokeilin tuota real life hommaa useamman vuoden mutta nyt ollaan tultu siihen lopputulokseen että ei ole meikäläisen juttu. Avioliitto ja lapsi siitä seurasi. Nyt sitä siis voikin siirtyä hiukan passiivisempaan elämään :D

Nyt sitä voisi itsekin hiukan useamminkin täällä poiketa kun tuli pitkästä aikaa hommattua kunnon tietokonepöytä ja kasattua kunnon kone. Kirsikkana kakun päällä on Kentuckystä tilattu Unicompin PC122 eli moderni Model M buckling springs näppäimistö. Joka jousen isku saa ihmisen lähes orgasmin partaalle. Väri on tottakai se kaunis sama valkoinen väri mikä komisti männävuosina kaikkia tietokoneisiin liittyviä vempaimia. Ah.

Gigante kirjoitti:viimeisin "uusi" jäsen kun kaipasi kipeästi jotain putkimiestä tai vastaavaa, kun piti tänne asti asiasta tulla kyselemään

Niin mitä että? :D
The rare type of "up to something, and good for nothing."
Avatar
Muusi
 
Viestit: 21
Liittynyt: 07.07.2014 09:12

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Gigante » 29.07.2018 06:51

Muusi kirjoitti:
Gigante kirjoitti:viimeisin "uusi" jäsen kun kaipasi kipeästi jotain putkimiestä tai vastaavaa, kun piti tänne asti asiasta tulla kyselemään

Niin mitä että? :D




Jokin Siirifinn, kyhäsi kasaan ketjun, jossa pyysi apua johonkin remppaan yms ja mielipidettä kahdesta saitista. Vähän kumma paikka tulla kysymään moisesta enimmäkseen peliaiheiselta forkalta ja pikaisella haulla tuli selväksi että samainen nimimerkkiväännös on kyhännyt samaisen aiheen parille muullekin forkalle. Joko joku todella kipeästi kaipasi putkaria, tai sitten tämä vain oli suomenkielinen botti. Jälkimmäisin vaihtoehto kävi eniten järkeen, joten opastin botin "Secret of The Banana Island"in pariin.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17
Avatar
Gigante
Moteeraattori
 
Viestit: 2001
Liittynyt: 28.02.2014 09:43
Paikkakunta: Somewhere

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Kaya » 29.07.2018 10:08

Hauska huomata miten lähtemättömän jäljen tääki foorumi on ihmisten mieliin jättäny sillon vanhoina hyvinä aikoina. Toisaalta, kyllä tää melkein on ku toinen perhe jo tässä vaiheessa, suurin osa vaan on kuollu tai muuten vaan zombiutunu kun eivät enää kyläile :D
Avatar
Kaya
 
Viestit: 221
Liittynyt: 11.03.2014 00:07
Paikkakunta: Lieksa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Muusi » 29.07.2018 12:20

Kyllä tää ainakin 15 kesäiselle Muusille oli silloin se juttu mitä aina innolla odotti koulun penkillä istuessa. Omat IRL kaverit asui kaukana joten kaveripiiri oli ikäänkuin täällä. Good times.
The rare type of "up to something, and good for nothing."
Avatar
Muusi
 
Viestit: 21
Liittynyt: 07.07.2014 09:12

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 29.07.2018 12:39

Olikos se Muusisoosi aikoinaan? :)

Ei vitsi miten aika rientää. Itsellekin tästä tullut internetin rakastetuin paikka. Oi niitä aikoja, vaikka suurin hulina olikin juuri väistymässä, kun aloitin kirjoittamisen foorumilla 2007.
Elämän löytäneet ovat kaikonneet. :P
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Muusi » 29.07.2018 12:45

Joni Ahonen kirjoitti:Olikos se Muusisoosi aikoinaan? :

Sama mies. PSN:ssä edelleen samalla nimellä mutta tänne olin näemmä tehnyt lyhemmän nimen kun kaikki tunsi aina paremmin Muusina :D
The rare type of "up to something, and good for nothing."
Avatar
Muusi
 
Viestit: 21
Liittynyt: 07.07.2014 09:12

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Highwind » 23.08.2018 04:24

Irkkaako foorumin väestä vielä joku? Itse pistin irkin tulille ekaa kertaa sitten vuoden 2015 ja resident_evil.fi on ainakin tyhjänä.
"Oh shit" - Batman

PSN: SampleFIN
Avatar
Highwind
 
Viestit: 178
Liittynyt: 15.12.2014 19:11

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja whatever » 23.08.2018 20:36

Highwind kirjoitti:Irkkaako foorumin väestä vielä joku? Itse pistin irkin tulille ekaa kertaa sitten vuoden 2015 ja resident_evil.fi on ainakin tyhjänä.

Satunnaisesti. On vaan ne kanavat joiden menoon tuli päivittäin osallistuttua, kaikki siirtyneet Discordiin. Pakko oli sit itsekkin lopulta luodan tunnarit Discordiin ja siirtyä sen päivittäiskäyttäjäksi, vaikka vihaankin sitä yksityisomistettua paskapalvelua. Sattuneesta syystä ei tule enää idlailtua päivittäin niillä vähemmän aktiivisilla kanavilla. IRC lähtee nykyään päälle vain jos on jotain tarkoituksenmukaista mielessä, mutta on mulla sielä vielä autojoin kaikille vanhoille, kuolleille kanaville, quakenet/resident_evil.fi mukaanlukien...

Viikonloppuna irkkimiitti feat. kalsarikännit? :mrgreen:
Avatar
whatever
 
Viestit: 629
Liittynyt: 26.04.2014 10:46
Paikkakunta: Yö Kaupunni

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Highwind » 23.08.2018 21:38

whatever kirjoitti:
Viikonloppuna irkkimiitti feat. kalsarikännit? :mrgreen:


Vahva epäilys ettei sinne eksy meitä kahta enempää, mutta ainahan sitä voi toiveita elätellä :D.
"Oh shit" - Batman

PSN: SampleFIN
Avatar
Highwind
 
Viestit: 178
Liittynyt: 15.12.2014 19:11

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 06.09.2018 15:24

Sain juuri äsken viestiä, että aikoinaan eräälle lafkalle suunnittelemaani logoa käyttää luvatta joku Portugalilainen yritys myyden sillä juoksugeeliä tai vastaavaa ainetta...? :? Tekevät asiasta rikosilmoituksen. Minua ei tämä nyt pahasti liikuta, mutta toki tuollainen toiminta on aina pepusta. Kun nettiin latailee kuvia teoksistaan, saattaa niihin törmätä ihan ihme yhteyksissä. Tietääkseni tätä ei ole vielä tapahtunut taideteosteni kohdalla, mutta on hyvin mahdollista joskus tulevaisuudessa. Aikoinaan joku oli vissiin jonkun naiskuvani liittänyt "lesbot hakee seuraa" -sivustolle, mutta en onnistunut sivua löytämään. Tuli vain outoja viestejä ja sieltä tällaista tietoa.

Tavallaan olen vähän otettu, että logoni kelpasi. Kummoinen se ei mielestäni koskaan ollut.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 13.09.2018 01:11

Koinpas äsken erikoisen hetken liikkuessani Barcelonan yössä. Kävin Hawaiji-clubilla tanssimassa paskasti salsaa ja jänistin heti, kun olisi pitänyt pari napata jostakin. Kävellessäni kohti hotellia, pysähdyin yhden erikoisen clubin sisäänpääsyn eteen, jossa poikkeuksellisesti ei ollut ovimiestä tai järjestyksenvalvojia. Clubin ovi oli rakennuksen syvennyksessä toisella puolella sivustaa. Kuikuilessani vähän vasemmalle, huomaan varjon liikettä ja tajuan, että nyt tulee joku ovimies sieltä ihmettelemään. Hetken kuluttua katson suoraan silmiin hämmentyneen näköistä nuorta miestä, josta ajattelen, että onpas näillä pehmeän ja kiltin oloinen ovimies tummien roikaleiden sijaan. Ennen kuin olen englanniksi kysymässä onko paikka auki tai että erehdyin osoitteesta, tajuan seisovani peilin edessä. :o

Koko seinän kokoinen peili hämäsi perusteellisesti ja en tunnistanut itseäni piilolinssien ja eri vaatteiden takia. Oli hämmentävää katsoa peilikuvaansa kuin vierasta uutta ihmistä, josta teki heti vilpittömän arvion. Ja olenhan minä kiltti ja vaaraton tapaus, sitä saanut monelta kuulla, vaikka sisällä joskus kuohuukin. :twisted: Ajattelin heti tyypistä, että hänen hämmentyneen ilmeen jälkeen tulee todennäköisesti naurahdus tai muu ystävällinen ele, ei v*ittuilua tyyliin, mitä sinä tänne tunget.

Joskus aikaisemminkin on tullut peilikuvaan törmättyä odottamasti, mutta ei koskaan näin voimakkaalla tavalla, vaikka tilanne kestikin vain puoli sekuntia.
Avatar
Joni Ahonen
Moderaattori
 
Viestit: 2323
Liittynyt: 01.03.2014 12:13
Paikkakunta: Suomessa

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja NightFan » 13.10.2018 11:23

Joni Ahonen kirjoitti:Kuin myös. ;) Tosin joskus myös käytöksenikin on aika sekavaa.


Onko se ollut joskus normaalia? :shock:
Nemo enim feres saltat sobrius nisi forte insanit
Kukaan ei todellakaan tanssi selvin päin, ellei ole hullu
Avatar
NightFan
 
Viestit: 644
Liittynyt: 28.02.2014 02:12
Paikkakunta: Lounais-Suomi

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron