Valvojat: Gigante, Joni Ahonen
Joni Ahonen kirjoitti:Erikoisversion lisät:
http://muropaketti.com/pelit/resident-e ... ellisesti/
Tuo alkuperäinen musiikki on hieno juttu, mutta se että tämä löytyisi vain erikoisversiosta on tosi sääli.
PS4 houkuttaisi tämän pelin takia ostaa.
Silence kirjoitti:Joni Ahonen kirjoitti:Erikoisversion lisät:
http://muropaketti.com/pelit/resident-e ... ellisesti/
Tuo alkuperäinen musiikki on hieno juttu, mutta se että tämä löytyisi vain erikoisversiosta on tosi sääli.
PS4 houkuttaisi tämän pelin takia ostaa.
Alkoihan se DLC-rahastusmeno vihdoinkin. Odotinkin että koska päästään maksamaan euroja tiukasta Elza-moottoripyöräasusta, paljastavammasta strippariasusta ja coolilla nimellä varustetusta pyssystä....
"Kun minä olin nuori" niin nämä olivat juttuja jotka sai käyttöön ILMAISEKSI kun läpäisi pelin X ajassa tai raivasi tiensä tarpeeksi pitkään ilman apuvälineitä tai tiesin missä painaa näppäintä. Nyt ei tarvitse kuin Maksaa $$$$….
Varmaan saadaan B-skenaariot itsenäisinä 40 euron DLCsenä.... per hahmo offkorse...
Ei ihme että en enää pelaa juuri ollenkaan "uusia pelejä..."
Highwind kirjoitti:Se että alkuperäiset musiikit ja osa puvuista ovat Deluxe version tavaraa on ollut tiedossa jo pitkän aikaa. Lisäksi pelissä ei näillä tiedoilla ole A ja B skenaarioita, vaan molempien hahmojen tarinat ovat "ainutlaatuisia", vai mikä se sana nyt olikaan mitä kehittäjät käyttivät.
Fourth survivor ja Tofu mode pitäisi sentään olla ihan perusversiossakin saatavilla, ilman lisämaksua.
EDIT: Lisäksi "Silloinkuin sinä olit nuori", ei pelien tekemisen budjetitkaan olleet niin älyttömän paisuneita kuin nykypäivänä. EA:n tyylinen lootbox rahastus on toki täyttä skeidaa, kuten myös täysihintaisissa peleissä olevat mikromaksut joilla saat muutakin kuin kosmeettista hyötyä. DLC noin ylipäänsä on kuitenkin melkoisen ymmärrettävä bisnesmalli nykypäivänä, ellei sitten halua maksaa peruspeleistä muutamaa kymppiä enemmän kuin nykyisellään.
Silence kirjoitti:Paisumiseen on yksi helppo ja ennenkaikkea Järkevä ratkaisu: LEIKATAAN KULUISTA. Määritellään että projekti PITÄÄ TOTEUTTAA kohtuulliseksi nimetyn summan puitteissa. Ei pelien tekemisen tarvitse maksaa järjettömyyksiä .... Tiimissä ei tarvitse olla 600 ihmistä...
Highwind kirjoitti:Mutta kuten elokuvamarkkinoillakin niin pelimarkkinatkin ovat kasvaneet uskomattomin suuriksi. Mikäli et tee intohimosta jotakin indiepeliä, jonka ei ole tarkoituskaan takoa rahaa, tarvitaan melkoista markkinointia jotta juuri SINUN studiosi peli saa ostajien huomion. Ja koska kyseessä on bisnes, niin tottakai halutaan että pelit takovat mahdollisiman paljon pätäkkää. Mikäli ei hyväksy sitä tosiasiaa, että olet kuluttaja, joka ostaa ison yhtiön tuottaman tuotteen, maailmasta löytyy valtava määrä ilmaisia pelejä jotka on tehty pienellä porukalla tai jopa täysin yksin.
Mutta pysyn alkuperäisessä kannassani, jostain niiden tekijöiden on rahansa saatava.
Samaa mieltä olen kyllä myös siitä, että studioiden ei tarvitse työllistää 600 henkeä. Hyvänä esimerkkinä juuri konkurssiin mennyt Telltale Games. Jos pelit eivät myy kovinkaan hyvin, ei liene fiksua palkata "community managereita" ja "etnisiä neuvonantajia", vai millä lie nimikkeellä toimivatkaan.
Jos viesti on epäselkeä niin pahoittelen. Viikon ainoa vapaapäivä huomenna, joten luonnollisesti olen ollut humalassa jo puolesta päivästä asti.
Silence kirjoitti:Highwind kirjoitti:Jos viesti on epäselkeä niin pahoittelen. Viikon ainoa vapaapäivä huomenna, joten luonnollisesti olen ollut humalassa jo puolesta päivästä asti.
Itse en ole koskaan edes maistanut alkoholia, niin en edes tarvitse aineita kuullostaakseni sekavalta....
Kaya kirjoitti:RE2 remaken kerran 30 min pelattava demo vissiinkin tänään ladattavissa ajalle 11.-31.1. Tämä pitää ehdottomasti viikonloppuna pelata läpi
https://www.gamecrate.com/resident-evil-2-%E2%80%9C1-shot-demo%E2%80%9D-playable-only-30-minutes/21881
Kaya kirjoitti:Peli näytti ja tuntu just siltä mitä oon ressoilta toivonu vuosia <3 Re2 ei ole ollut oma lempparini muulta osin kuin siltä että sen on hyvin samantapainen kun kolmonen, mutta tämä remake saattaa hyvinkin muuttaa sitä asiaa Vaikuttaa ihan huipulta peliltä, kannattaa kyllä ehdottomasti ladata se demo ja kokeilla.
ForWeAreMany kirjoitti:Jos kolmonen on oma lemppari nii saatat hyvinkin paljon olla iloinen sellasesta huhusta että ton kakkosen remaken ultrapositiivisen vastaanoton jälkeen on pyöriny juttua siitä, että Capcomilla ovat alkaneet vääntää jo remakea Resident Evil 3:sta..
ForWeAreMany kirjoitti:Virallinen RE -twitter-tili päivitteli tuossa tovi sitten seuraavaa:
"Those who try to take on #RE2 on hard mode will face optional challenges!
Ink ribbons will be the only way to save your game, and no autosaving will be available.
Use your ink ribbons wisely, as they come in a limited supply…"
Käsiä pystyyn kaikki jotka ei oo paskoja pelaajia ja alottavat suoraan hardilla.
Masse kirjoitti:Toivottavasti samalla piilottavat ne vitun naurettavat tehtävälogit jotka kuuluu lähinnä call of duteihin.
ForWeAreMany kirjoitti:Käsiä pystyyn kaikki jotka ei oo paskoja pelaajia ja alottavat suoraan hardilla.
Gigante kirjoitti:..että mitekä tavaratsydeemi pelittää. Tavaralootia ei varmaan ole lainkaan ja kaikki kama pitää kantaa mukana kerralla vai? Entä onko nelosen ajoilta lähtöisin olevat "paina nappia väistääksesi tai vetääksesi örkin suplexilla lattiaan"-mekaniikka yhä mukana kuvioissa?Masse kirjoitti:Toivottavasti samalla piilottavat ne vitun naurettavat tehtävälogit jotka kuuluu lähinnä call of duteihin.
Yhh...toivon niin että tuommoiset tehtävälogit saisi otettua pois näkyvistä kokonaan.
Masse kirjoitti:Tässä muuten mielenkiintoinen video pelin mekaniikoista. Ei kyllä itsellä ainakaan odotukset nousseet tämän myötä:
https://www.youtube.com/watch?v=cPul1ZjnwFI
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa