Paljastus on kaksi taidenäyttelyä!

Valehtelin taannoin vanhalla foorumilla Downingille, etteikö minulta muka olisi tulossa Savonlinnaan mitään esille.
Violetta -taidenäyttely on esillä
Galleria Ars Novassa 30.5.-19.6.2014 asti. Avajaiset ovat
30.5. klo 17-19, jonneka kaikki ovat tervetulleita, jos jostain syystä Savonlinnan suunnilla tuolloin pyörivät. Galleria on avoinna arkisin klo 11-17, viikonloppuisin klo 10-18. Olen itse valvomassa viikonloput. Galleriaan on ilmainen sisäänpääsy.
Alla esittelyvideo, jonka taustalla soi jokaiselle Zeldoja pelanneelle tuttua musiikkia:
http://www.youtube.com/watch?v=ctsaeLWdo4s&Ja syy siihen miksi ole ostellut mekkoja ja korkokenkiä liittyy tähän näyttelyyn. Olen huomiohuorana avajaisissa teemojen mukaisesti pukeutuneena. Näillä näkymin pääsen Itä-Savoon poseeraamaan mekko yllä, joka saattaa olla vanhemmilleni liikaa.
Näyttelyssä on esillä akvarelleja, kuvituksia ja videteoksia. Yhteen videoteokseen tein yhteistyötä foorumimme Massen kanssa, johon pyysin häntä säveltämään musiikkia. Kyseinen videoteos on aika ovela, jonka teknisten ongelmien kanssa olen saanut painia.
Näyttelyni teemana on muoti ja kauneus, jota varten olen tehnyt muotialan lehdistölle oman näyttelyjulisteen kiinnostusta herättämään. Kannessa siis poseeraa meikäläinen avajaisasu päällä.

Toinen näyttelyni tulee esille Mikkelin kauppakeskus Stellaan samaan aikaan.
Black & White on viidestä osasta koostuva installaatioteos, joka on jotain sellaista, mitä en ole koskaan aiemmin tehnyt. Se tulee herättämään kauppakeskuksen kävijöissä WTF-fiiliksiä ja olemaan kenties pettymys niille, jotka saattoivat odottaa minulta ns. perinteisempää taidetta. Alla juliste.

Semmoista. Olen ollut helevetin kiireinen koko kevään näiden näyttelyjen vuoksi, josta syystä foorumisarjikset ja blogin päivitykset piti jättää jäähylle. Loppuun vielä pieni kuva yhdestä teoksesta, johon olen ikuistanut erään foorumilaisen nimen.

Kyseinen teos tulee esille siis
Violettaan.