Valvojat: Gigante, Joni Ahonen
J'aiUneÂmeSolitaire kirjoitti:Iltaa arvon foorumilaiset.
Päätin kurkata tänne pitkästä aikaa ja koin positiivisena yllätyksenä, että tämä paikka on edelleen elossa. Hienoa, että löytyy edelleen ihmisiä, jotka käyvät täällä ja jaksavat keskustella. Tietääkseni RE-pelit ovat vieläkin suosiossa. Kiitos kuuluu varmaan tälle uusimmalle tulokkaalle (RE7?!). Itse muistan vielä hyvin -90 luvun puolivälin ajan, kun ostin playstation lehden, jonka mukana tuli RE1 demo. Se vasta mullistikin mun silloisen nuoren mielen. Varsin nostalgiset muistot tulee nuoruudesta mieleen, joka menikin just näitä pelaillessa.
Mulla itsellä elämä on aika sirkusta ja vuoristorataa. Kroppa ei ole hyvässä kunnossa, kun on repullinen mielisairauksia mukana ja muutenkin vaikeeta. Hiton ulkopuolinen olo melkein joka paikassa ja ihmiset ahdistaa. Monet eri työpaikat on käyty läpi ja töitä koitetaan edelleen tehdä. Tää suht iso yksinäinen omakotitalo vetää tosi masentuneeksi ja surulliseksi. Vähemmästäkin, kun oon ikäni ollut yksin. Joo myönnän, että naisia on ollut vaikka kuinka paljon, mut on nykyään ihmisten seurassakin yksinäinen olo.
Mut jooh, en teitä sen enempää häiritse. Kaikille vanhoille jäsenille terveiset, jos teitä vielä täällä on? Mad_Gigerdi ja etenkin Bella, toivon teille vaan ja ainoastaan kaikkea hyvää.
Terveisin,
J'ai Une Âme Solitaire (Night-Wind)
J'aiUneÂmeSolitaire kirjoitti:...
Terveisin,
J'ai Une Âme Solitaire (Night-Wind)
ForWeAreMany kirjoitti:huutista vielä sille et aiempi ostaja jättäny hakematta
ForWeAreMany kirjoitti:Hammerkriegin pitää kyl ehdottomasti ostaa toi gynekologi-paita kuleksimasta
Hammerkrieg kirjoitti: Mutta aikoinaan yläasteella yhellä "kovalla pilluäijällä" oli tommonen! Jätkä oli painanu yli sataa muijaa, huhhu!
Hammerkrieg kirjoitti:No pointti nyt olikin että aika kova puhuun paskaa. Se alko meneen jo patologisen valehtelun puolelle jossain vaiheessa. Tiedä sitten mikä yritysjohtaja sosiopaatti tostakin tuli...
whatever kirjoitti:Haistakaa piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä paska koko vitun Arkadianmäki! SAATANANVITTU! ETTÄ VOIKIN VITUTTAA! Äaäaäaäaäaäaäaaääaäaaäaäaäaäaa
Highwind kirjoitti:Yllätyitkö? Minä en
Joni Ahonen kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=zPGf4liO-KQ
Internetin mysteerikappale, jonka tekijää ja alkuperää kukaan ei tiedä. Itse olen tätä töissä MP3-soittimelta kuunnellut ja tykännyt hyväntuulisesta kasaribiisistä tosi kovasti, jossa ei oikeastaan ole mitään ihmeellistä.
Eipä olisi kappaleen laulaja arvannut, että 35 vuotta myöhemmin miljoonat kuuntelevat tätä ympäri maailmaa pohtien sen alkuperää.
Gigante kirjoitti:EDIT: Enki, onkos sattumaa, että viime vierailukerrastasi on kulunut tasan vuosi?
Muusi kirjoitti:Mikähän siinä on että kun meikäläinen yrittää postata niin tulee vaan incorrect string valueta ja postaus ei mene läpi?
EDIT: Jaaha, tämä sitten menikin läpi. Mitä kuuluu? -alueelle ei onnistu postaaminen vaikka päällänsä seisoisi. Olisin sinne kertonut kaikille elämästäni asioita mikä ei ketään kuitenkaan kiinnostaisi vittujakaan
EDIT 2: Boomer perseeni ei käsittänyt että tämmönen foorumi ei välttämättä tiedä mitä tehdä kun androidilaitteeltani pusken sinne laughing until crying emojia niinkuin kunnon boomerin kuuluukin
Gigante kirjoitti:Muusi kirjoitti:Varmaan tuo androidi/mobiililaitteella viestin lähettäminen saattaa olla toisinaan bugisempaa mitä tulee hymiöihin tahi vastaaviin.
Tämä vaan on villi veikkaus, sillä itse en ole juurikaan kirjautunut forkalle mobiiliversion kautta ellei ole pitänyt kesken työpäivän ruokatauolla laittaa joku satunnainen spämmimainosbotti ketjuineen kylmäksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa