Offtopic

Valvojat: Gigante, Joni Ahonen

Re: Offtopic

ViestiKirjoittaja J'aiUneÂmeSolitaire » 04.06.2019 03:03

Iltaa arvon foorumilaiset.

Päätin kurkata tänne pitkästä aikaa ja koin positiivisena yllätyksenä, että tämä paikka on edelleen elossa. Hienoa, että löytyy edelleen ihmisiä, jotka käyvät täällä ja jaksavat keskustella. Tietääkseni RE-pelit ovat vieläkin suosiossa. Kiitos kuuluu varmaan tälle uusimmalle tulokkaalle (RE7?!). Itse muistan vielä hyvin -90 luvun puolivälin ajan, kun ostin playstation lehden, jonka mukana tuli RE1 demo. Se vasta mullistikin mun silloisen nuoren mielen. Varsin nostalgiset muistot tulee nuoruudesta mieleen, joka menikin just näitä pelaillessa.

Mulla itsellä elämä on aika sirkusta ja vuoristorataa. Kroppa ei ole hyvässä kunnossa, kun on repullinen mielisairauksia mukana ja muutenkin vaikeeta. Hiton ulkopuolinen olo melkein joka paikassa ja ihmiset ahdistaa. Monet eri työpaikat on käyty läpi ja töitä koitetaan edelleen tehdä. Tää suht iso yksinäinen omakotitalo vetää tosi masentuneeksi ja surulliseksi. Vähemmästäkin, kun oon ikäni ollut yksin. Joo myönnän, että naisia on ollut vaikka kuinka paljon, mut on nykyään ihmisten seurassakin yksinäinen olo.

Mut jooh, en teitä sen enempää häiritse. Kaikille vanhoille jäsenille terveiset, jos teitä vielä täällä on? Mad_Gigerdi ja etenkin Bella, toivon teille vaan ja ainoastaan kaikkea hyvää.

Terveisin,
J'ai Une Âme Solitaire (Night-Wind)
The worst part about having a mental illness is people expect you to behave as if you don’t.
J'aiUneÂmeSolitaire

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 04.06.2019 09:41

J'aiUneÂmeSolitaire kirjoitti:Iltaa arvon foorumilaiset.

Päätin kurkata tänne pitkästä aikaa ja koin positiivisena yllätyksenä, että tämä paikka on edelleen elossa. Hienoa, että löytyy edelleen ihmisiä, jotka käyvät täällä ja jaksavat keskustella. Tietääkseni RE-pelit ovat vieläkin suosiossa. Kiitos kuuluu varmaan tälle uusimmalle tulokkaalle (RE7?!). Itse muistan vielä hyvin -90 luvun puolivälin ajan, kun ostin playstation lehden, jonka mukana tuli RE1 demo. Se vasta mullistikin mun silloisen nuoren mielen. Varsin nostalgiset muistot tulee nuoruudesta mieleen, joka menikin just näitä pelaillessa.

Mulla itsellä elämä on aika sirkusta ja vuoristorataa. Kroppa ei ole hyvässä kunnossa, kun on repullinen mielisairauksia mukana ja muutenkin vaikeeta. Hiton ulkopuolinen olo melkein joka paikassa ja ihmiset ahdistaa. Monet eri työpaikat on käyty läpi ja töitä koitetaan edelleen tehdä. Tää suht iso yksinäinen omakotitalo vetää tosi masentuneeksi ja surulliseksi. Vähemmästäkin, kun oon ikäni ollut yksin. Joo myönnän, että naisia on ollut vaikka kuinka paljon, mut on nykyään ihmisten seurassakin yksinäinen olo.

Mut jooh, en teitä sen enempää häiritse. Kaikille vanhoille jäsenille terveiset, jos teitä vielä täällä on? Mad_Gigerdi ja etenkin Bella, toivon teille vaan ja ainoastaan kaikkea hyvää.

Terveisin,

Olipas jännittävä viesti, ensin ajattelin nimimerkistä, että joku botti tullut tänne kiusaamaan meitä tai trolli. :P Etäisesti taidan muistaa sinut wanhalta foorumilta.

Kuvailemasi tuntemukset ovat monelle varmasti hyvinkin tuttuja. Hyvä että niistä uskalletaan enemmän nykyisin puhua, asioiden patoaminen omassa yksinäisyydessä vain pahentaa tilannetta -kokemusta on. Pelkkä kirjoittaminen on itselleni auttanut ja taiteen teko. Nykyisin meneekin sitten mukavammin, vaikka tulevaisuus edelleen vaikuttaa vähän mysteeriltä ja mahdollisesti yksinäiseltä myös.

Bella on olemassa, mutta ei ole foorumilla kirjoitellut aikoihin.
Joni Ahonen
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Gigante » 04.06.2019 16:29

J'aiUneÂmeSolitaire kirjoitti:...
Terveisin,

*roikkuu kiinni jalassa kun on lähdössä kohti ovea*

"Nooo-oo, dont goo-oo! Stay, Stay!"

...

Melko hataria muistikuvia on vielä jälellä tuosta teikän nimimerkistä, mutta enempää en tähän hätään oikein muista.
Henkilökohtaisia kokemuksia on itsellänikin tuosta yksinäisyydestä. Viikkokausia omassa kämpässä tahi töissä, seuranaan vain omat ajatukset, tuppaavat käymään välillä mielenterveyden päälle. Ei kait ihme, että hakeuduin säännöllisesti normaalien arkirutiinien lisäksi paikallisten nörttien pariin pelittämään kortti-/lautapelejä tahi katselemaan animea, jotta pysyisin enemmän tahi vähemmän tolkuissani tässä hullussa maailmassa.

Täällä voi toki käydä kääntymässä useimminkin, mikäli luppoaikaa on.
"Giganttista!"
Kuva
Foorumin angsti, peluri ja keskustelunparantaja -17

Verkkosarjis
Gigante
Moteeraattori

ViestiKirjoittaja PT2 » 05.06.2019 10:50

ForWeAreMany kirjoitti:huutista vielä sille et aiempi ostaja jättäny hakematta :D

Kaveri ei vissiin ollutkaan tarpeeksi ÄIJÄ :D Ilmoitti tulevansa "tänään kuuden jälkeen" ja siitä on nyt kaksi viikkoa...
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
PT2

ViestiKirjoittaja Hammerkrieg » 05.06.2019 22:19

ForWeAreMany kirjoitti:Hammerkriegin pitää kyl ehdottomasti ostaa toi gynekologi-paita kuleksimasta

Hemmetti kun oon liian läski :x Mutta aikoinaan yläasteella yhellä "kovalla pilluäijällä" oli tommonen! Jätkä oli painanu yli sataa muijaa, huhhu! Ja tää siis vielä ennen ku Petri Nygård omi tonki jutun ittelleen comebackin myötä. Kylläpäs tulikin muistoja taas mieleen, ei välttämättä niin hyviä :mrgreen:
Hammerkrieg

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 05.06.2019 22:48

Hammerkrieg kirjoitti: Mutta aikoinaan yläasteella yhellä "kovalla pilluäijällä" oli tommonen! Jätkä oli painanu yli sataa muijaa, huhhu!

Niinhän ne kaikki poijjaat yläasteella sanoo. :lol:
Joni Ahonen
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Hammerkrieg » 05.06.2019 23:27

No pointti nyt olikin että aika kova puhuun paskaa. Se alko meneen jo patologisen valehtelun puolelle jossain vaiheessa. Tiedä sitten mikä yritysjohtaja sosiopaatti tostakin tuli...
Hammerkrieg

ViestiKirjoittaja PT2 » 07.06.2019 13:53

Hammerkrieg kirjoitti:No pointti nyt olikin että aika kova puhuun paskaa. Se alko meneen jo patologisen valehtelun puolelle jossain vaiheessa. Tiedä sitten mikä yritysjohtaja sosiopaatti tostakin tuli...

Tsekkaa ihmeessä ettei vaan satu kuulumaan uuteen hallitukseen :)
Kuva

Jo vuosikausia foorumin avuliain, kaunein ja asiallisin.
PT2

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 21.06.2019 15:13

Niin paljon kun pyöräilemisestä pidänkin, tänään meni helle kyllä päähän. Silmät seisoo päässä, jalat vapisee ja janottaa koko ajan vaikka olen jo kaksi litraa jääkylmää vettä kurkusta alas kaatanut. :?

Minulla pyöräilessä muutenkin sellainen ongelma, että selkää alkaa särkemään, kun on jatkuvassa etukenoasennossa, joka on varsin luonnoton. Siksi vanha mummopyörä on parempi, vaikka sitä ei sitten maanteille ole suunniteltu. Kun pyöräilessä iskee väsymys ja verensokerit heittelee, minä poljen aina vihan voimalla vittuja huudellen ja kiroten kaikki veemäiset ihmiset naama punaisena.

Ihme viharakkaus-suhde tähän hommaan. :mrgreen:
Joni Ahonen
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 11.08.2019 18:02

Tästä aiheesta on puhuttukin foorumilla muutamaan otteeseen vuosien aikana, mutta ainahan sen voi hiljaisuuden keskellä uudestaan esille kaivaa. Eli viiksien ja parran kasvattaminen. :ugeek:

Joskus harvoin olen antanut sängen kasvaa noin kuukauden, kunnes olen siihen kyllästynyt ja ajellut kaiken pois. Oma naamakarvoituksen kasvu ei ole kovin nopeaa, mutta aavistuksen vuosien aikana voimistunut verrattuna mitä se oli 20-vuotiaana. Idea aloittaa parran ja viiksien kasvattamiseen tuli nyt kun olen kolme viikkoa ollut ajelematta eikä tiedossa ole tämän vuoden aikana Lady Cerezana esiintymistä, joten miksipä ei? Ihan mielenkiinnosta testaan miltä kuukauden jälkeen naama näyttää. Onko olo miehekkäämpi vai epäsiisti? Jostain syystä tunnen itseni aina parran kasvaessa agressiivisemmaksi, joka voi johtua kutinasta.

Ei mulla muuta. Heippa.
Joni Ahonen
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Kallu » 11.08.2019 18:31

Muutaman kerran olen yrittänyt jonkinlaista sänkeä/Hitler-viiksiä kasvatella mutta aina se jää johonkin max viikkoon. Kutina ja muutenkin ärsyttävä tunne ajavat aina höyläilemään ja kun itselle kasvaa käytännössä vain viikset niin se ei lookkinakaan ole mikään erityisen charmantti.
YKSIMIELISESTI FOORUMIN PARAS TOPIC 2017
Kallu

ViestiKirjoittaja Gigante » 11.08.2019 18:52

N'juuh, viksien/parran kasvatuksen aikana voi kutista naama aikas pirusti, toisaalta vastapainona tuoreen parranalun karheus voi välillä tuntua suht veikeältä. Kasvatus vaatii vaan kärsivällisyyttä ja pitkääkin odotusta.

Omaa karmeaa viikset+lyhyt leukaparta komboa tullut pidettyä yllä iät ajat, mitä nyt joskus pitää hienosäätää liian villiksi mennyttä kasvustoa mikäli esim partakarvat alkavat taittua minne sattuu tai kun osa lusikoidusta jugurtista jää viiksiin. Nopea naamakarvan kasvu on yhtäaikaa siunaus, että kirous. Partahöyliin, vaahtoon ja aftershave-geeliin menee säännöllisin väliajoin rahaa.
Äiti ja edesmennyt tätini ei kumpikaan tykkää meikän naamakarvoista, mutta eipä tämä pärstä muutu yhtään komeammaksi siloposkisenakaan.

Toisinaan on käynyt mielessä, jospa sitä kokeilisi olemaan ajamatta naamaa pitkään aikaan ja katsoa mimmoinen haaksirikkoparta siitäkin muodostuisi...harmi vaan, että pölymaskin pitäminen töissä yhtään muhkeamman parran kanssa tulee erittäin epämukavaksi.
"Giganttista!"
Kuva

Verkkosarjis
Gigante
Moteeraattori

ViestiKirjoittaja whatever » 12.08.2019 14:20

Itellä oli viime kesänä kunnon pujoparta ja kalapuikkoviikset, ihan kiva look kunhan muisti posket sutia muutaman päivän välein. Parta kasvaa omille poskille yhä niin harvaan että näyttää väkisinkin ihan hirveältä jos niitä ei siisti pois. Toisaalta juuri nyt mulla onkin ihan hirveä, useamman viikon pulsusänki ihan vaan laiskuuttaan. Vois vielä pari viikkoa rokata tätä spurgu-lookia ihan mielenkiinnosta kun näköjään jotain uutta haituvaakin alkaa tulla jo esiin, eihän sitä koskaan tiedä vaikka kasvaisi kunnolla umpeen tällä kertaa.
whatever

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 12.08.2019 14:39

^
Otetaan varaslähtö movemberiin. :mrgreen:

Lupailin tuossa kaverilleni, että seuraavan kerran kun nähdään vuoden loppumainingeissa, kohtaa hän muuttuneen Ahosen. Aion nyt piruuttani kokeilla ainakin marraskuun loppuun saakka kasvattaa viiksiä ja partaa. Turvan tiennoilla kasvu on yllättävän vahvaa ja tummaa, poskien ja leukapielien reunoilla taasen hajanaista, jota pitää pian alkaa siistimään.
Joni Ahonen
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Highwind » 14.08.2019 04:47

^ Itse ajattelin olla nyt kolmen viikon loman ajelematta naamakarvoja. Kolmen päivän jälkeen alkoi "amishaivenet" vituttamaan jo sen verran et oli pakko vedellä pois.
Samalla isä valittaa että löi viikko sitten vetoa, ettei voi muka olla ajelematta vuoden loppuun asti ja näyttää jo nyt joulupukilta. Oon varmaan adoptoitu.
"Oh shit" - Batman

PSN: SampleFIN
Highwind

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 09.10.2019 21:24

^
Naamakarvoja kasvatin kaksi kuukautta, ajoin viikko sitten hemmettiin. Heti nuorruin 10 vuotta. Ei sopineet, olin äidin mielestä ihan metsärosvon näköinen hyypiö. :? :lol:

Tasan kahden viikon päästä Lontooseen. Olen luonut jännän kontaktin, kun yksi ryhmänäyttelyyn hyväksytty valokuvaaja alkoi Instassa seurailemaan minua ja kertoi että häneltä hyväksyttiin kolme valokuvaa näyttelyyn, mutta miehellä ei ollut varaa niitä postittaa Lontooseen. Lupasin häntä piristääkseni piirtää/maalata kuvan hänen suosikki valokuvamallistaan ja yllättäen keskustelu meni aika kiintoisaksi ja hän innostuikin ostamaan yhden akvarellin minulta.
Aion edelleen tehdä piirroksen ja maalauksen hänen suosikkimallistaan, joka on Playboyssa poseerannut ja vaikka missä. Tämä valokuvaaja lupasi kertoa tälle mallille minusta ja pohti että voisi kuvauttaa mahdollisesti meidät molemmat tulevaisuudessa, jossa minä poseeraisin Cerezana tämän upean Playboy-pupusen kanssa.

Aika vänkää, jos toteutuisi. :mrgreen:
Joni Ahonen
Moderaattori

ViestiKirjoittaja whatever » 05.12.2019 02:37

Haistakaa piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä paska koko vitun Arkadianmäki! SAATANANVITTU! ETTÄ VOIKIN VITUTTAA! Äaäaäaäaäaäaäaaääaäaaäaäaäaäaa
whatever

ViestiKirjoittaja Highwind » 05.12.2019 04:57

whatever kirjoitti:Haistakaa piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä paska koko vitun Arkadianmäki! SAATANANVITTU! ETTÄ VOIKIN VITUTTAA! Äaäaäaäaäaäaäaaääaäaaäaäaäaäaa

Yllätyitkö? Minä en
"Oh shit" - Batman

PSN: SampleFIN
Highwind

ViestiKirjoittaja whatever » 05.12.2019 10:43

Highwind kirjoitti:Yllätyitkö? Minä en

En pätkääkään, mutta laiha lohtu. Koita tässä paskassa ympäristössä saada elämä takas raiteille, kun kokoajan vaan tulee lisää paskaa niskaan. Syöksykierre kohti pohjaa vaan syvenee, vika oli tosiaan ihan oma taas mutta kyllä siinä päättäjien paskat päätöksetkin painaa kupissa edes jonkun verran. Kryptistä valittamista kun en taas kehtaa edes kertoa mitä kävi, oisin poistanut tuon känniulinan näin heti aamusta mutta kerkesit lainata, perkele. :lol:

Voisin muuttaa Kanadaan...
whatever

ViestiKirjoittaja Joni Ahonen » 15.12.2019 11:04

Lontoon erotiikkanäyttelyn esittelyvideo. Harvoin näkee tehtävän videoita näin, joissa käydään kaikki teokset lävitse. Omani löytyvät kohdista 7:54 ja 13:13

https://www.youtube.com/watch?v=hadogzzBeTk&t=793s
Joni Ahonen
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Masse » 22.12.2019 17:07

Joni Ahonen kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=zPGf4liO-KQ

Internetin mysteerikappale, jonka tekijää ja alkuperää kukaan ei tiedä. Itse olen tätä töissä MP3-soittimelta kuunnellut ja tykännyt hyväntuulisesta kasaribiisistä tosi kovasti, jossa ei oikeastaan ole mitään ihmeellistä.

Eipä olisi kappaleen laulaja arvannut, että 35 vuotta myöhemmin miljoonat kuuntelevat tätä ympäri maailmaa pohtien sen alkuperää.

Kommenteissa kovasti ehdotetaan Hurriganes Cisse Häkkistä tuon esittäjäksi, koska "laulaja kuulostaa suomalaiselta". Ei kyllä omasta mielestä, mutta en kuitenkaan kiellä etteikö tuo voisi olla totta, että Cisse vetää tuon.
Masse

ViestiKirjoittaja whatever » 17.03.2020 21:36

Gigante kirjoitti:EDIT: Enki, onkos sattumaa, että viime vierailukerrastasi on kulunut tasan vuosi?

Omituinen yhteensattuma myös että kuukausien foorumitauon jälkeen jokin voima houkutteli tänne, ja heti on uusia jäseniä vastassa. Melko harvinaista. Mikä lie historiantutkija, no tervetuloa vaan.
whatever

ViestiKirjoittaja Muusi » 21.04.2020 16:03

Mikähän siinä on että kun meikäläinen yrittää postata niin tulee vaan incorrect string valueta ja postaus ei mene läpi?

EDIT: Jaaha, tämä sitten menikin läpi. Mitä kuuluu? -alueelle ei onnistu postaaminen vaikka päällänsä seisoisi. Olisin sinne kertonut kaikille elämästäni asioita mikä ei ketään kuitenkaan kiinnostaisi vittujakaan :D

EDIT 2: Boomer perseeni ei käsittänyt että tämmönen foorumi ei välttämättä tiedä mitä tehdä kun androidilaitteeltani pusken sinne laughing until crying emojia niinkuin kunnon boomerin kuuluukin :roll:
The rare type of "up to something, and good for nothing."
Muusi

ViestiKirjoittaja Gigante » 22.04.2020 07:58

Muusi kirjoitti:Mikähän siinä on että kun meikäläinen yrittää postata niin tulee vaan incorrect string valueta ja postaus ei mene läpi?

EDIT: Jaaha, tämä sitten menikin läpi. Mitä kuuluu? -alueelle ei onnistu postaaminen vaikka päällänsä seisoisi. Olisin sinne kertonut kaikille elämästäni asioita mikä ei ketään kuitenkaan kiinnostaisi vittujakaan :D

EDIT 2: Boomer perseeni ei käsittänyt että tämmönen foorumi ei välttämättä tiedä mitä tehdä kun androidilaitteeltani pusken sinne laughing until crying emojia niinkuin kunnon boomerin kuuluukin :roll:

Varmaan tuo androidi/mobiililaitteella viestin lähettäminen saattaa olla toisinaan bugisempaa mitä tulee hymiöihin tahi vastaaviin.
Tämä vaan on villi veikkaus, sillä itse en ole juurikaan kirjautunut forkalle mobiiliversion kautta ellei ole pitänyt kesken työpäivän ruokatauolla laittaa joku satunnainen spämmimainosbotti ketjuineen kylmäksi.
"Giganttista!"
Kuva

Verkkosarjis
Gigante
Moteeraattori

ViestiKirjoittaja Muusi » 22.04.2020 10:41

Gigante kirjoitti:
Muusi kirjoitti:Varmaan tuo androidi/mobiililaitteella viestin lähettäminen saattaa olla toisinaan bugisempaa mitä tulee hymiöihin tahi vastaaviin.
Tämä vaan on villi veikkaus, sillä itse en ole juurikaan kirjautunut forkalle mobiiliversion kautta ellei ole pitänyt kesken työpäivän ruokatauolla laittaa joku satunnainen spämmimainosbotti ketjuineen kylmäksi.

Postaus meni läpi heti kun korvasin emojit noilla foorumin omilla. Huomaa että on jäänyt tuo foorumien käyttö vähälle kun ei tuommosta käsittänyt.

Ja edelleenkin, perkele, nyt foorumilaisille Discord kanava pystyyn! Kannattajia?
The rare type of "up to something, and good for nothing."
Muusi

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua