Muusi kirjoitti:Gigante kirjoitti:Muusi kirjoitti:Varmaan tuo androidi/mobiililaitteella viestin lähettäminen saattaa olla toisinaan bugisempaa mitä tulee hymiöihin tahi vastaaviin.
Tämä vaan on villi veikkaus, sillä itse en ole juurikaan kirjautunut forkalle mobiiliversion kautta ellei ole pitänyt kesken työpäivän ruokatauolla laittaa joku satunnainen spämmimainosbotti ketjuineen kylmäksi.
Postaus meni läpi heti kun korvasin emojit noilla foorumin omilla. Huomaa että on jäänyt tuo foorumien käyttö vähälle kun ei tuommosta käsittänyt.
Ja edelleenkin, perkele, nyt foorumilaisille Discord kanava pystyyn! Kannattajia?
Ei tossa oo kyse mistään muusta ku siitä että tää foorumisofta on ihan vitun antiikkinen eikä merkistö ymmärrä emojeita (vaikka ne on ollu standardi jo ihan helvetin monta vuotta).
Ja mä oon kyllä discord-meiningeissä ihan täysin mukana, siellä varmasti sais aikaan aktiivisempaa matalan kynnyksen keskusteluu aiheesta ku aiheesta. Servulle sais vielä näppärästi laitettuu eri tekstikanavat samalla tapaa ku aihepiirit täällä ettei kaikki keskustelu huku yhteen kanavaan niiku irkissä (plus irkki ei oo samaan tapaan käyttäjäystävällinen). Mä voin periaatteessa tehdä servupohjan tänää ja sit vaan lykätä modeoikeudet Ahoselle ja Gigsulle jos discordii käyttävät. Mut toisaalta jos sille ei ois muita käyttäjii ku minä ja soossi nii en tiiä onko järkevää sit pykäillä servua pystyyn